
Enjoy! lasergamen
Plezier in onderwijs, zowel voor leerlingen als leraren, is essentieel voor een positieve leeromgeving en kan leiden tot betere resultaten.
Team Enjoy! organiseert op dinsdagavond 16 februari lasergamen in school, locatie De Klimpaal Etten. Het spel vereist communicatie, strategie en samenwerking, waardoor het een uitstekende manier is om het teamgevoel te versterken. Dit wil je niet missen?!

