EDI (expliciete directe instructie) basistraining

EDI (expliciete directe instructie)

Een korte typering van het aanbod

Ik kan de basisprincipes van het EDI-lesmodel toepassen in mijn groep.

Het thema waarop de inhoud aansluit

  • EDI (expliciete directe instructie)

De doelgroep

  • Leerkrachten

De duur en tijdsinvestering

  • 3 bijeenkomsten van 2,5 uur aangevuld met lesobservaties

Data

  • donderdag 11 november bijeenkomst 1 (online)
  • maandag 14 februari bijeenkomst 2
  • dinsdag 24 mei bijeenkomst 3

    van 15.00 tot uiterlijk 17.30

De gewenste maximale/ minimale groepsgrootte

  • max. 20 personen

Locatie

  • online

Inhoudelijke informatie over het aanbod

Het standaardtraject bestaat uit drie bijeenkomsten (dagdelen van 3 uur) en aangevuld met lesobservaties. Voor het realiseren van een duidelijke doorgaande lijn is het van belang dat de teamleden beschikken over gedeelde basiskennis met betrekking tot de kenmerken van een goede les. Daarom worden er drie dagdelen besteed aan het vergroten van deze kennis. In deze bijeenkomsten wordt aandacht besteed aan EDI-technieken, doelen en instructie. Tijdens de trainingen gaan de deelnemers actief aan de slag met de eigen methode van de school, om zo te oefenen en gelijk lessen voor te bereiden die ze kunnen gebruiken in de praktijk.

Korte informatie over de aanbieders

HELDER Onderwijsadvies adviseert en traint schoolleiders, intern begeleiders, leerkrachten en hun bestuursmedewerkers in het primair onderwijs bij het versterken van de uitvoering en de aansturing van het onderwijs in de basisvakken Nederlandse taal, rekenen en gedrag.

  • 00

    dagen

  • 00

    uren

  • 00

    minuten

  • 00

    seconden

Aanmelden bij dit aanbod

Werknemers van Essentius
Beschikbare tickets: 14
Tags:

Datum

nov 11 2021

Tijd

15:00 - 17:30

More Info

Read More

labels

Scholing - vakdidactisch

Locatie

@online
Categorie

Trainer

Helder onderwijsadvies
AANMELDEN

Volgend aanbod

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *